CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 17, 2010

Pembukaan My New Blog

Hi dear all,

Saya dah ada blog sendiri..so selepas ini saya boleh merepek a.k.a merapu dalam blog saya sendiri..sebelum ini saya ada manage 1 blog tp lebih kepada biz (ala-ala biz)..so rasa nak merepek dekat sana sangat tak tidak sesuai...no..no..no kak tipah...so selepas melihat perkembangan dunia blog nih makin menjadi-jadi saya pun decide utk mencipta 1 lg blog...

so dengan rasminya saya mengumumkan bahawa blog ini dilancarkan (wahhhh...mcm malatops je kan bunyinya...ala diva nyer posing n terasa seperti cameraman tak cukup jari nak mengklik camera tuh...apa2 je la kan...hahaha...janji mak happy)

ok then...nnt kak tipah haplot gbr apa2 yg ptt (kalu mode rajin la kan, kalu tidak harus la bersawang blog ini)...ni just intro je dulu...nak bg salam perkenalan pd otai2 blogger a.k.a die hard blogger...see u soon...walla...

No comments:

Post a Comment