CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 27, 2010

.:My New Oreo Mould:.

Oreo mould saya telah sampai...sangat teruja dan tidak sabar utk pulang petang ni...so WAJIB try..

Actually utk raya nih saya mmg tak open utk buat oreo chocolate sbb tkt tak smpt..tp ada seorang insan yang memang dah lama tanya psl oreo choc nih..so mcm kesian plak..actually masa dia place order mmg saya dah close order for hari raya booking chocolate..tp kesian punya pasal saya pun on je..lgpun beria-ia dia nak oreo choc nih..dia pun bertalu-talu email saya..actually dia kwn kepada kwn saya..dia drop by fb saya dan ternpk koleksi chocolate dan terus berminat nak order...tp igt mcm tak confirm skali last week dia confirmkan order...hamik ko tipah..100pcs for oreo chocolate adalah dianggap byk jgk la kan...

So after all saya pun decide utk menambahkan koleksi oreo mould saya...sbb dia dah request takmo yg ada love-love bagaikan..dkt rumah hanya ada mould love n flower saja..memula mmg dia takmo mould flower tp saya kata no choice sebab saya hanya ada yg itu saja..then dia pun flower ok but no love...hehehe...customer demand harus la ikut...hehe..then flower mould ada 6 cavity saja..nak buat 100pcs..thn bila nak siapnya...so riki punya riki akhirnya ketemu blog ini di mana dia ada menjual oreo mould (dah lama mendambakan oreo mould nih..try order dkt sini tp takde respon) umpama org mengantuk disorongkan bantal la trs saja order...

Saya order mould saya last two days...sms mummy gee nih ckp nak urgent..trs dia kalu proceed payment cpt harus la cpt dia postkan...petang selasa tuh jgk saya bank in duit dan hari nih masa yang ditunggu-tunggu telah tiba...

B4 terlupa nak ucapkan terima kasih jgk dkt my fwen iaitu fiza yang telah menjadi pak supir saya semalam utk pergi membeli belah dkt kedai bake shoppe...hehe..sbb semalam saya sgt tidak larat utk memandu..(sib baik ada ko nyah..dpt gak mak nak menjenguk kedai tuh smlm...mak terharu nak...:P)

Nih ada a few pic oreo mould saya

Parcel yang dinantikan

Nih isi dlm parcel tuh...ada 3 jenis mould

Nih mould bunga apa ntah...ssh nak sebut..hehehe

Nih rupa dia lepas coloring bagai...:D (google je)

Star Mould - harus blink blink oreo nih...

Nih rupa dia (bukan saya bt jg...saya google saja)

Football mould - tak tau apsal pilih yang nih

Nih rupa bola itew...

p/s: nnt saya snap gmbr yang saya buat plak...hopefully mcm gambar dkt atas la...:D

No comments:

Post a Comment