CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 19, 2010

::Siaran Tertunda::

Wah mcm World Cup plak siap ada siaran tertunda bagai..hehe..bukan siaran apa pun..just nak hapdate psl order chocolate saya...wallah...mcm iye iye je kan...takde la...saya baru je berkecimpung dlm dunia coklat nih...bak kata karam singh walia saya bdk baru belaja kalu salah tlg tunjukkan...(ok tangan angkat 10x)...

Actually saya terima order secara mendadak...bertimpa-timpa plak..lepas sorang sorang...alhamdulillah..actually saya blaja coklat ari tuh just for fun sbb bosan ddk rmh..kekdahnya..(walhal byk je keje rmh nak kena setel lg mau kata bosan ddk rmh...ngeee) iye la kalu dkt rmh tuh msg2 ada aktiviti diorg...rina with her cartoons...mickey mouse and d clubhouse la, my friend tigger n pooh la, upin ipin la and now toy story...every day sure menghadap bda yg sama without fail...Mr Hubby pun sama mengadap lappy dia..kalu tak surfing dia main football games...fifa la, wc la..mcm2..sudahnya saya tgk tv sorang2 pastu bila berckp takde sapa nak layan...so decide utk cari something new...hehehe..

ok back to my topic...actually memula amik order utk raya tp ramai plak la yg nak rasa before raya..memula sorang lps tuh sorang demi sorang order...lps tuh sangap nak siapkan...hahaha...(hamik kau...ngee) tp demi kengkawan kak tipah gegehkan jgk la utk menyiapkan smua order tuh..almaklumlah nak kena siap cpt sbb masing2 nak b4 pose pastu plak nak kena attend BTN plak..neway a million thanx to nazri, neeja, nurul, najah, lina, ifa, along, kak su, anum and shasha yang sudi menempah coklat dari saya..hope anda semua berpuas ati dengan hasil yang diterima itu...

ni sampel coklat yang sempat saya 'tangkap' ari tuh before delivery made..hehehe


Sunflower lollichoc order by neeja

Mixed design lollichoc order by neeja

Daisy Lollichoc order by along

Oreo choc order by anum, shasha, kak su n nazri

Oreo white choc by najah

ok...neyh adalah perbandingan size utk oreo choc sbb ramai tanya besar mana oreo choc neyh..

Packaging utk oreo choc...

Chocolate cluster order by nurul

p/s: harus lepas siap yang ini smua struggle utk siapkan order for raya..and alhamdulillah order melimpah ruah walaupun tak open pada ramai org...:D

No comments:

Post a Comment