CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 29, 2010

Today is Not Me-day

Saya sungguh bosan ari nih..bermula dgn bangun pagi tadi..sangat malas mau meninggalkan katil terasa berat sgt mata smpi tak leh buka..kepala pun ada skit-skit pusing..adakah saya terlebih bikin coklat mlm td..erm..maybe not..mungkin gara-gara si kenit kakak yang menangis malam tadi (mimpi kena rotan ngan ayah kot)..minta didodoikan tengah-tengah malam..ok ibu gigih bangun and bagi kakak tdo atas dada ibu walhal kakak sudah 3 tahun but still need some treatment like a baby...pitam kak tipah tgk gelagat dia...

Lepas tuh, on the way pegi ke office saya sudah terlupa mau minta duit belanja sama Mr. Hubby..walhal dia dah ckp amik duit dalam wallet abg...and i said ok...dlm pada ok pun saya sudah terlupa..so sms dia kata lupa amik duit and he told me guna duit eija dulu la blk nnt claim..as usual pastu lupa lg mau claim...(kaya laki mak mcm ni...)

Masuk office...erm..baru notice ada meeting this morning...(meeting bahagian je..) seigt diri ini meeting jam 9 pg but early in the morning dkt luar bilik sudah bising-bising umpama pasar borong selayang...igtkan ada apa..okkk...my KPP get involve psl 5S...adooiii...malasnya saya nak mengemas di pagi ari (sebab diri rasa sungguh letih n not in my mood..dunno why???) so join la kejap kekecohan itu...takde memberi sumbangan pun saja mengecohkan keadaan yg sedia kecoh itu...dah agak-agak jam menunjukkan angka 9 saya pun menjejakkan kaki ke bilik meeting...tgk takde sapa pun la yg menjelma disitu...tgk bfast pun tak sampai lagi...ati sudah menyirap sbb saya lapar...gara-gara mlm td mkn nasi kukus separuh (sedih btl..perut lapar tp Mr Hubby bising sbb mkn nasi so kena bg separuh dkt dia...motip????)

Tunggu bfast tak sampai-sampai maka mesyuarat dimulakan tanpa bfast...perut sudah berdangdut ala inul dah...half way meeting baru la caterer sampai...seperti mau ku sembelih bt sup je bdk caterer tuh...huh!!!..as usual my KPP kalu berckp sangat la berhemah dan bersopan santun...jenuh nak tunggu meeting ini habis...dari inul gerudi perut saya terus rancak ke muzik ala-ala shakira plak...kepala saya terus pusing..mata seperti mau lelap tp meeting masih jgk belum hbs...and finallu hbs jgk meeting setelah jam mencecah angka 10...aduhaiiiiii...pitam kak tipah..

Lepas hbs meeting tak tau nak bt apa..menghabiskan masa dkt internet..apa yg dibuat pun tak tau..planning mlm td nak review bajet projek SMART yang tak brapa smart tuh sbb esk ptg ada mtg..tp tak bt jgk...gara-gara sindrom M....last-last saya review blog kengkawan yang sangat tegar dgn dunia blog...dah lama jgk saya tak bt penjelajahan ke blog diorg...mmg salute dgn penulisan diorg nih..antara yang masih tegar ialah Nard, aishah dan jgk manusia bernama ajaks

Tapi akhirnya saya disini menulis dkt blog sendiri..mencurah serba sedikit tentang perasaan ari nih...walaupun tahap menghapdate blog tidak ketahapnya tp saya teruskan langkah untuk menulis...ececece..ayat tak hengat gitu....okla nak kutip sisa-sisa rajin yang tercicir tadi...hopefully dapat cari balik la sisa itu...daaa

p/s: kalu sindrom M dah datang takyah bt apa-apa la..ddk rmh bt coklat lg baik..:))

No comments:

Post a Comment