CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 19, 2010

Tempahan Untuk Raya

Tak lama lagi Ramadhan akan menjelma..so mcm biasa tempahan untuk biskut raya pasti datang berdoyon tiba (tetiba terigt lagu Juliana Banos...tetiba plak...wakakaka)...ok..saya sudah ada satu bisnes utk raya ini...kalu selama nih orang duk sibuk ngan biskut raya, baju raya tapi saya sibuk nak promote COKLAT RAYA...hehehe...almaklumlah baru belajar so skg sudah ajak sifo untuk together-gether berbisnes ini...dia sudah expert dalam bidang ini so harus lah diperkembangkan..rugi wooo kalu tak praktik sudah byr ghibu-ghibu utk blaja ini skill...hehehehe...

So pada yang berminat untuk menempah coklat raya kami blh la jenguk sampel raya dkt fb saya...order jg blh dibuat dengan sifo saya dkt web dia http://brownpebbles.blogspot.com/...so semua mari order-order...mari cipta kelainan dihari raya ini...:D

p/s: kwn saya fiza jgk sudah berjinak ngan cookies...malatopss cookies dia...hehehehe

2 comments:

  1. darling, bagilah link ke fb tu nak tgk gambar.. ekekekeke....

    ReplyDelete
  2. hahahaha...nnt aku tepek dkt sini la...

    ReplyDelete