CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 27, 2010

BTN oh BTN!!!

Niat pg nih mcm nak update blog..tetiba dapat satu perkhabaran which is email diterima dr urusetia PTK kata schedule utk pegi BTN telah keluar....hilang mood mau update blog...d**n it!!!!!!!!!!!!!...so saya akan pegi menjalani kursus BTN pada 5/8 until 9/8/2010...(2 ari pastu ramadhan menjelma)...uwaaaaaaaaa 5 ari perlu tglkan rmh...tinggalkan rmh bermakna saya terpaksa tinggalkan kakak...ohhhhh!!!!!!!!!!!tidakkkkkkkkkkkkkkk...sian kakak sebab kena tdo dgn ayah...sian dia kalu dia bgn mlm nak susu mcmana..sbb ayah dia sgt ssh mau jg malam...ohhhh!!!!knowwwww!!!

Berbalik pada BTN saya perlu menghadirkan diri ke kursus tuh utk lulus PTK...napa la bt undang-undang mcm tuh...kasi lulus je dah la...grrrrr!!!malas btl keje mcm nih tau...exam bagai nih...eeee!!!!otak sudah berkarat utk fkr smua tuh....menchikkkkk lg sbb kena tgl ank lelama...hokayyyy...saya mmg sangat garang sama itu kakak tp mau tinggal dia lama-lama sangat tidak boleh...nnt saya rindu sama dia mcmana...mlm-mlm tdo musti mau cium dia dulu gomol-gomol dia dulu sebelum saya tdo..hehehe...mmg itu rutin harian kalu dia tdo lambat dan saya tak larat nak berjaga tunggu dia untuk tdo...so harus main-main dulu dengan dia...hehehe..sian SAYAAAAAAAAAAAAAAAAA...

Dahla tempat kursus sangat tidak menarik...KEM BUMI JATI @ Jalan Kebun...pitam lagi skalik baca surat tawaran kursus...tetiba mengimbau kenangan ddk asrama...bgn pepg berebut bilik air..sapa lambat bangun takde air...ddk dlm dorm...makan tengahari menu ikan jaket...supper minum teh kurang susu with biskut mayat...basuh kain guna tangan..mati kak tipah...ohhhhh!!!!know....help!!help!!...5 hari umpama 5 tahun...

p/s: berdebar-debar nak tunggu time tuh..hilang mood mau buat coklat...hehehe

4 comments:

  1. Jgn sedih2.. Nnt mlm buat 3g call ngn kakak. buat saspen je. Aku ingat kau rindu mama..

    ReplyDelete
  2. rindu mama????ohhhh!!!bkn takat perkara terakhir tp tak pnh terfkr pun dlm hdp utk rindu dia...siot je ko kan..

    ReplyDelete
  3. aaaaaaa!!!!!!!!! aku jugek benci mahu pergi itu BTN... kene tinggalkan damia... oh! lamanya 5 hari.cian kat damia.. mesti mlm2 carik bon bon. bon bon pun carik dia jugak... aaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. aku ckp ngan azmir nak blk...dia blh takut2 kan aku beb...kejam dol dia...hehehe...dia blh la ada ank biawak je mmg la tak heran..tgu dia ank sndr...confirm gitu jgk...akak bersalin pun sibuk nak cuti blm bini yg bersalin...hehehehe

    ReplyDelete